سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات سایت حساب افزار:

حساب افزار، یک وب سایت خصوصی است که توسط گروهی  از کارشناسان مالی و برنامه نویسی، به منظور ارایه مشاوره تخصصی در زمینه نرم افزارهای حسابداری وخدمات مالی ، طراحی و عرضه شده است. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های حساب افزار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

کلیه محتوای این سایت اعم از اطلاعات و همچنین زیرساخت‌های مورد استفاده برای ارائه این اطلاعات، به طور اختصاصی متعلق به وب سایت حساب افزار است. کاربران سایت متعهد می گردند که صرفا جهت استفاده شخصی از این اطلاعات بهره برداری نماید و هرگونه کپی برداری، تغییرات غیر مجاز یا تلاش در جهت کسب و ذخیره اطلاعات نامرتبط با استفاده شخصی و یا فروش و واگذاری بخشی از اطلاعات موجود در سایت به اشخاص غیر اجتناب نماید. در ضمن مسئولیت رفتار کاربران اعم از مطالب که در سایت قرار می دهند یا مطالبی که از سایت برداشت می کنند مستقیما بر عهده خودشان می باشد و حساب افزار مسئولیت رفتار کاربران را برعهده ندارد.

اگر شما درخواست تنظیم مجدد رمز عبور را  دادید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم مجدد وجود خواهد داشت.

 اگر در این سایت حساب کاربری دارید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هر گونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده اید، پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نمی شود که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم. این سایت ضمن احترام به حقوق کاربران گرامی، خودر ا مجاز می داند تا در صورت لزوم، به گسترش و یا تعدیل بندهای این قوانین و مقررات اقدام نماید. در صورتی که این تغییرات تاثیر اساسی بر استفاده شما ازسایت داشته باشد و یا خدمات و سرویس ها را به صورت اصولی تحت تاثیر قرار دهد ایمیلی جهت اعلام مراتب به حضور شما ارسال می گردد. بنابراین چه کاربران جدید و چه کاربران قدیم ملزم به رعایت مفاد جدید این توافقنامه خواهند بود.

شرایط :

  • نرم افزار، فقط باید توسط سازنده و مالک قانونی آن در سایت ثبت شود.
  • تولید کننده، اطلاعات نرم افزار را به صورت صحیح وارد کند و در دوره های زمانی منطقی آن را بروزرسانی کند.
  • ثبت نرم افزار در این پورتال، هیچگونه حق یا ماهیت قانونی برای آن ایجاد نخواهد کرد و به هیچ وجه قابل استناد نیست.
  • حساب افزار در تایید یا عدم تایید نرم افزارهای ثبت شده و در صورت لزوم ویرایش مطالب ثبت شده در هر زمان اختیار کامل دارد. بدیهی است در هر مرحله اطلاعات لازم و کافی به سازنده ارسال خواهد شد.
  • اطلاعات موجود در اين پايگاه به منظور مراجعه همگان تهيه گرديده است. گرچه تلاش فراوان شده تا اطلاعات مزبور به هنگام و درست باشند، اما سایت hesabafzar.ir درستی يا کامل بودن محتوای آن را نمی تواند تضمین یا ادعا کند و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال ارجاع یا استفاده از این اطلاعات به عهده نمی گیرد.
  • استفاده، مرور و جستجو در سایت با مسئولیت شخصی خود شما صورت میگیرد. سایت تعهدی در قبال هرگونه خسارت مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیرمستقیم و کیفری ناشی از دسترسی و استفاده شما از سایت ندارد.
  • در خصوص پيوند‌هايی که به منظور سهولت در استفاده ارايه شده‌اند نيز، سایت هيچ‌گونه مسووليتی نسبت به محتوای آنها يا هر پايگاه ديگری که به اين پايگاه دسترسی داشته يا متصل باشند، به عهده نخواهد گرفت. این سایت ها توسط اشخاص ویا شرکت هایی غیر از سایت حساب افزار ایجاد شده اند و سایت به عنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت ها عمل نمی کند.
  • سایت در قبال کیفیت، کمیت، محتوای کالا و خدمات تبلیغ شده در سایت مسئولیتی نداشته و تمامی مسئولیت متوجه ارئه دهنده کالا و خدمات مربوطه می باشد.
  • حساب افزار اين حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا اطلاعات منتشرشده، زمان انتشار و شيوه‌های مورد استفاده برای توليد اطلاعات را تغيير دهد. همچنين اين امکان وجود دارد که انتشار اطلاعات فوق در آينده ادامه پيدا نکند.
  • حق انحصاری نشر و پخش و تمام حقوق مادی و معنوی مربوط به محتوای اين پايگاه، از جمله شامل کليه تصاوير، متون موجود، طرح های گرافیکی متعلق به سایتir بوده و مشمول حمايت‌های مقرر در قانون تجارت الکترونيک (مصوب 1382) به ويژه مواد62 و 74 آن قانون می‌باشد.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
مقایسه