شرکت داده پرداز دستيار
شرکت داده پرداز دستيار

شرکت داده پرداز دستيار از سال 1369 فعاليت خود را در قالب يك تيم مشاوره و راه اندازي پروژهاي .نرم افزاري آغاز نمود. و به پشتوانه انجام پروژهاي متعدد نرم افزاري در شركت هاي. مختلف، توانست تيمي باتجربه و ابزاري قدرتمند و كامل را در اين زمينه فراهم نمايد. حاصل اين تجربيات و همكاري منجر به ثبت شركت به صورت رسمي در سال 1384 گرديد. اكنون شركت داده پرداز دستيار مفتخر است كه در اين مدت توانسته است پروژه هاي بسيار متفاوتي را در صنعت هاي مختلف به انجام رساند.  يكي از موفق ترين شركت ها در ارائه خدمات پشتيباني با كيفيت به مشتريان بوده است. اين در حالي است كه شركت داده پرداز دستيار با توجه به نگاه مديران ، همچنان متناسب سازي سيستم. هاي نرم افزاري و ايجاد زير سيستم هاي خاص را براي مشتريان در برنامه كاري خود قرار مي دهد. اين شركت تمام قراردادهاي فروش خود را در قالب يک پروژه نرم افزاري تعريف مي نمايد. و تيم راه اندازي پروژه طبق برنامه توافق شده با مشتري اقدام به نصب ، آموزش و راه اندازي سيستم ها براي مشتريان مي نمايد.

شركت داده پرداز دستيار با توجه به نيازهاي متفاوت مشتريان و سياست هاي كاري متفاوت. در ارتباط به فرآيند مكانيزه كردن سيستم ها، انواع مختلفي از حالات فروش را در نظر گرفته است. تركيب هاي مختلف از محصولات در قالب بسته هاي نرم افزاري كه با قيمت مناسب تر ارائه مي گردد. پيشنهاد ما براي شركت هايي است كه نمي خواهند در ابتداي راه هزينه زيادي نمايند. اما برنامه توسعه آينده و تكميل سيستم ها را نيز مد نظر دارند. اين نوع از مشتريان در آينده با پرداخت مبلغي به عنوان مابه التفاوت مي توانند سيستم هاي خود را به نوع كامل تر تبديل نمايند.

آدرس حساب افزار

تهران، جنت آباد مرکزي ، بلوار مخبری، نرسیده به بلوار کبیری طامه ، پلاك 232 ، ساختمان آمود ، طبقه 1، واحد 2

تلفن حساب افزار

02146137592
02146136489
02146139023

محصولات

شرکت داده پرداز دستيار

شرکت داده پرداز دستيار از سال 1369 فعاليت خود را در قالب يك تيم مشاوره و راه اندازي پروژهاي .نرم افزاري آغاز نمود. و به پشتوانه انجام پروژهاي متعدد نرم افزاري در شركت هاي. مختلف، توانست تيمي باتجربه و ابزاري قدرتمند و كامل را در اين زمينه فراهم نمايد. حاصل اين تجربيات و همكاري منجر به ثبت شركت به صورت رسمي در سال 1384 گرديد. اكنون شركت داده پرداز دستيار مفتخر است كه در اين مدت توانسته است پروژه هاي بسيار متفاوتي را در صنعت هاي مختلف به انجام رساند.  يكي از موفق ترين شركت ها در ارائه خدمات پشتيباني با كيفيت به مشتريان بوده است. اين در حالي است كه شركت داده پرداز دستيار با توجه به نگاه مديران ، همچنان متناسب سازي سيستم. هاي نرم افزاري و ايجاد زير سيستم هاي خاص را براي مشتريان در برنامه كاري خود قرار مي دهد. اين شركت تمام قراردادهاي فروش خود را در قالب يک پروژه نرم افزاري تعريف مي نمايد. و تيم راه اندازي پروژه طبق برنامه توافق شده با مشتري اقدام به نصب ، آموزش و راه اندازي سيستم ها براي مشتريان مي نمايد.

آدرس حساب افزار

تهران، جنت آباد مرکزي ، بلوار مخبری، نرسیده به بلوار کبیری طامه ، پلاك 232 ، ساختمان آمود ، طبقه 1، واحد 2

تلفن حساب افزار

02146137592
02146136489
02146139023

محصولات

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
مقایسه