نرم افزار حسابداری فرداد
شرکت نرم افزاری فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد به عنوان یکی از شرکتهای گروه داده پردازی آرین سیستم، با هدف تولید .نرم افزارهای کاملاً یکپارچه، تاسیس گردید. نرم افزارهای تولیدی این شرکت، ویژه  کسب و کارهای کوچک و متوسط، بود.  تیم توسعه نرم افزار فرداد، از تیم توسعه مرکزی نرم افزار ArianERP انتخاب شده اند.  ما توانستیم نرم افزاری با قابلیتهای .خاص تولید کنیم،  که به راحتی امکان ارتقا  به یک ERP سازمانی را دارد.

با توجه به کاربرپسند بودن و ویژگیهایی که در نرم افزار فرداد، فراهم شده است،  به صورت. روز افزون بر مشتریان و نمایندگان فرداد،  افزوده می شود. این امر  نشان دهنده تمرکز شرکت نرم افزاری فرداد، بر نیازهای مشتریان گرامی می باشد.

ارائه خدمات مناسب پشتیبانی، دلیل موفقیت ما در زمینه کسب رضایت از مشتریان است.  برای درک نیازها و خواسته های بازار، ما همیشه از نگاه مشتری به مسائل مینگریم.  همواره،  نیازهای مشتریان ما در الویت است و طراحی و خدمات ما در جهت ایجاد تجربه‌ی خوشایند برای مشتریان ماست.  یکپارچگی در نرم افزار باعث کاهش اشتباهات، صرفه جویی در وقت و هزینه و کنترل بهتر در بخش های مختلف سازمان ها و شرکت ها می شود.

شرکت فرداد و کارکنان این مجموعه با انجام و اجرای تمام تعهدات خود نسبت به مشتریان، موفق به کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان شده است. به علاوه کارکنان آرین سیستم با همدلی و همفکری با یکدیگر، به محقق سازی اهداف مدیران این سازمان کمک می‌کنند.

آدرس حساب افزار

 تهران ، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی، خیابان ششم پلاک 66، ساختمان آرین سیستم، گروه نرم افزاری فرداد

تلفن حساب افزار

021-43027

محصولات

نرم افزار حسابداری فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد به عنوان یکی از شرکتهای گروه داده پردازی آرین سیستم، با هدف تولید .نرم افزارهای کاملاً یکپارچه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در سال 1395 تاسیس گردید. تیم توسعه نرم افزار فرداد، از تیم توسعه مرکزی نرم افزار ArianERP انتخاب شده اند. ما توانستیم نرم افزاری با قابلیتهای .خاص تولید کنیم که به راحتی امکان ارتقا به یک ERP سازمانی هم وجود داشته باشد.

با توجه به کاربرپسند بودن و ویژگیهایی که در نرم افزار فرداد برای شما فراهم شده است،  به صورت. روز افزون بر مشتریان و نمایندگان فرداد افزوده می شود. این امر  نشان دهنده تمرکز شرکت نرم افزاری فرداد، بر نیازهای مشتریان گرامی می باشد.

آدرس حساب افزار

تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، خیایان عربعلی، کوچه ششم پلاک 66 ساختمان آرین سیستم

تلفن حساب افزار

02143027

محصولات

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
مقایسه