نرم افزار حسابداری ماهور
شرکت هوشمند نرم افزار ماهور

شرکت هوشمند نرم افزار ماهور با بهره مندی از تجارب مهندسین نرم افزار و سخت افزار و با به کارگیری. تکنولوژی روز دنیا در امر برنامه نویسی اقدام به تولید. و ارائه نرم افزار های جامع مالی و حسابداری ویژه صرافی ها نموده است . بدیهی است مشاوره و همراهی کارشناسان آشنا به صرافی نیز. کمک شایان توجهی در فرآیند بهینه سازی و تکمیل. نرم افزار های یاد شده داشته و خواهند داشت.

نظر به اینکه محصولات شرکت ماهور بصورت تخصصی جهت انجام امور ارزی، مالی و حسابداری. صنف صرافی طراحی و تولید شده لذا بخش تحقیق و توسعه. در راستای ارتقاء نرم افزار و نزدیک شدن به نقطه نظرات کاربران، با دریافت آخرین. پیشنهاد ها و درخواست ها از سوی مدیران و کاربران صرافی. و بررسی آنها توسط کارشناسان، اقدام به سفارش سازی و به روزرسانی نرم افزار نموده. و در مقاطع زمانی مشخص ویرایش های جدید را در اختیار مدیران صرافی قرار می دهد.

هدف و سیاست این شرکت به طور تخصصی و متمرکز طراحی، تولید و ارائه نرم افزار های حسابداری و ارزی مختص صرافی ها است. و نهایت سعی خود را در دستیابی به محیطی تخصصی ، فناورانه و کارآمد جهت ارائه تولیدات ، آموزشها و خدمات کاملا تخصصی. برای مجموعه مدیران و کاربران صرافی ها دارد .

آدرس حساب افزار

تهران،خیابان استاد نجات الهی،بالاتر از خیابان طالقانی،خیابان اراک،کوچه مهر،پلاک۲، واحد۵ غربی

تلفن حساب افزار

۰۲۱
۸۸۸۹۲۵۶۸
 

محصولات

نرم افزار حسابداری ماهور

شرکت هوشمند نرم افزار ماهور با بهره مندی از تجارب مهندسین نرم افزار و سخت افزار و با به کارگیری. تکنولوژی روز دنیا در امر برنامه نویسی اقدام به تولید. و ارائه نرم افزار های جامع مالی و حسابداری ویژه صرافی ها نموده است . بدیهی است مشاوره و همراهی کارشناسان آشنا به صرافی نیز. کمک شایان توجهی در فرآیند بهینه سازی و تکمیل. نرم افزار های یاد شده داشته و خواهند داشت.

نظر به اینکه محصولات شرکت ماهور بصورت تخصصی جهت انجام امور ارزی، مالی و حسابداری. صنف صرافی طراحی و تولید شده لذا بخش تحقیق و توسعه. در راستای ارتقاء نرم افزار و نزدیک شدن به نقطه نظرات کاربران، با دریافت آخرین. پیشنهاد ها و درخواست ها از سوی مدیران و کاربران صرافی. و بررسی آنها توسط کارشناسان، اقدام به سفارش سازی و به روزرسانی نرم افزار نموده. و در مقاطع زمانی مشخص ویرایش های جدید را در اختیار مدیران صرافی قرار می دهد.

آدرس حساب افزار

تهران،خیابان استاد نجات الهی،بالاتر از خیابان طالقانی،خیابان اراک،کوچه مهر،پلاک۲، واحد۵ غربی

تلفن حساب افزار

۰۲۱
۸۸۸۹۲۵۶۸
 

محصولات

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
مقایسه