گروه مشاور نورا
گروه مشاور نورا

گروه مشاوره نورا

فعاليت‌های مشاوره‌ای گروه مشاوره نورا از سال 1392 و پس از سال‌ها تجربه در زمینه بازرگانی و كارآفرينی در حوزه‌هاي مختلف شروع شد. در تمامی مراحل كار همواره نيازی احساس می‌شد و آن نیاز بر این تصور شکل گرفته بود که چه خوب بود اگر می‌توانستيم همه برنامه‌ها و طرح‌هاي آينده را در محور زمان و در پي يكديگر می‌دیدیم تا بتوانيم برنامه‌ها را بهينه کرده و مشكلات را پيشاپیش مرتفع كنيم و برای اقدامات توسعه‌ای، دلايل عقلی و منطقی داشته باشيم.

آينده پژوهی، مديريت استراتژيك، مديريت مالی و داده كاوي علومی بودند كه رد پايی در مديريت بنگاه داشتند ولی هر كدام از اين چاشنیها به اندازه‌ای مناسب بايد استفاده می‌شدند تا كام ما را شيرين كنند. از طرف ديگر وظايف و پروژه‌های ميان رشته‌ای، بخش اعظم درگيری امروز بشر است و اتفاقا در حال حاضر رقابت، در تركيب علوم مختلف و فعاليت‌های ميان رشته‌ای است. ما اين راه سخت را به توفيق و نصرت الهی پيموديم. نورا یک نرم افزار داشبورد مدیریتی آینده نگار و آنلاین است. مدیران کسب و کارها می‌توانند به کمک آن تمامی برنامه‌های آینده خود را بر پایه جریان نقدینگی ترسیم کنند. به این ترتیب آینده را می‌بینیم.  گزارش‌های مدیریتی و کاربردی را دریافت می‌کنیم، برنامه‌ریزی و مدیریت مالی کرده و نتایج تصمیمات آتی خود و تاثیرات متقابل آن‌ها بر یکدیگر را تحلیل و بررسی می‌کنیم.

آدرس حساب افزار

تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان بیرونی، نبش روانمهر، پلاک 17، طبقه چهارم

تلفن حساب افزار

02166476489 
09124836040 
 09204836044

محصولات

گروه مشاور نورا

فعاليت‌های مشاوره‌ای گروه مشاوره نورا از سال 1392 و پس از سال‌ها تجربه در زمینه بازرگانی و كارآفرينی در حوزه‌هاي مختلف شروع شد. در تمامی مراحل كار همواره نيازی احساس می‌شد و آن نیاز بر این تصور شکل گرفته بود که چه خوب بود اگر می‌توانستيم همه برنامه‌ها و طرح‌هاي آينده را در محور زمان و در پي يكديگر می‌دیدیم تا بتوانيم برنامه‌ها را بهينه کرده و مشكلات را پيشاپیش مرتفع كنيم و برای اقدامات توسعه‌ای، دلايل عقلی و منطقی داشته باشيم. نورا یک نرم افزار داشبورد مدیریتی آینده نگار و آنلاین است. مدیران کسب و کارها می‌توانند به کمک آن تمامی برنامه‌های آینده خود را بر پایه جریان نقدینگی ترسیم کنند. به این ترتیب آینده را می‌بینیم.  گزارش‌های مدیریتی و کاربردی را دریافت می‌کنیم، برنامه‌ریزی و مدیریت مالی کرده و نتایج تصمیمات آتی خود و تاثیرات متقابل آن‌ها بر یکدیگر را تحلیل و بررسی می‌کنیم.

 

آدرس حساب افزار

تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان بیرونی، نبش روانمهر، پلاک 17، طبقه چهارم

تلفن حساب افزار

02166476489 
09124836040 
 09204836044

محصولات

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
مقایسه