گروه نرم افزار حسابداری باران
گروه نرم افزاری باران

گروه نرم افزاری باران

مدیران گروه نرم افزاری باران همواره سعی می‌کنند رضایت مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند. با توجه به نیاز بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان فعالیت خود را در زمینه ارائه نرم افزارهای تخصصی کسب و کار آغاز کردند.  باور مدیران این مجموعه انجام فعالیت های مبتنی بر تخصص و تعهد و بر پایه مشاوره های حرفه ای به صاحبان مشاغل گوناگون بوده و هست.  در سال های اخیر شاهد ایجاد تحول در نحوه فروش حالت سنتی به مدرن هستیم.  این امر باعث افزایش چشمگیر بهره وری در عملکرد کسب و کارها شده است.

گروه نرم‌افزاری باران، متشکل از نیروهای متخصص در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‌افزار می باشد. این شرکت  از سال 1393 تا به امروز، با ارائه نرم‌افزارهای فروشگاهی و رستورانی و با پشتیبانی حرفه‌ای و به‌هنگام، فعالیت خود را آغاز کرده اند. هدف شرکت  یاری رساندن به صاحبان کسب و کار در تهیه گزارش‌های عملیاتی فروش و حسابداری می باشد. ما در گروه نرم افزاری باران به دنبال آن هستیم تا با افزایش شعب و نمایندگی های فروش گروه نرم افزاری باران در کل کشور، کسب و کارهای سنتی ایرانی را به کسب کارهایی سیستماتیک و مدرن تبدیل نماییم.  تا شاهد رشد و ارتقای روزافزون قدرت اقتصادی هم وطنان و میهن عزیزمان، ایران باشیم.

آدرس حساب افزار

مشهد، بلوار دستغیب، مجتمع تک، طبقه سوم، واحد 20 

تلفن حساب افزار

051-31077

محصولات

گروه نرم افزار حسابداری باران

مدیران گروه نرم افزاری باران همواره سعی می‌کنند رضایت مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند با توجه به نیاز بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان فعالیت خود را در زمینه ارائه نرم افزارهای تخصصی کسب و کار آغاز کردند.  با توجه به باور مدیران این مجموعه بر انجام فعالیت های مبتنی بر تخصص و تعهد و بر پایه مشاوره های حرفه ای به صاحبان مشاغل گوناگون در سال های اخیر شاهد ایجاد تحول در نحوه فروش حالت سنتی به مدرن هستیم.  این امر باعث افزایش چشمگیر بهره وری در عملکرد کسب و کارها شده است.

گروه نرم‌افزاری باران، متشکل از نیروهای متخصص و کاربلد در حوزه تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، از سال 1393 تا به امروز، با ارائه نرم‌افزارهای فروشگاهی و رستورانی و با پشتیبانی حرفه‌ای و به‌هنگام، فعالیت خود را آغاز کرده تا یاری رسان صاحبان کسب و کار در تهیه گزارش‌های عملیاتی فروش و حسابداری باشد.

آدرس حساب افزار

مشهد، بلوار دستغیب، مجتمع تک، طبقه سوم، واحد 20 

تلفن حساب افزار

051-31077

محصولات

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
مقایسه